Lineups/Minutes/Roles
|
|
cookingood | Date: Friday, 2013-08-30, 1:28 PM | Message # 1 |
 76ers GM
Group: Moderators
Status: Currently Unavailable
| I need everyone who has signed up to send me there roles, minutes and rotations for their 15 man roster, preferably through PM but you can also post it here. I also need you all to cut your roster to 15 players if it exceeds 15. If you do not know who is on your roster I can PM you your complete roster. Complete Rosters: https://docs.google.com/spreads....c#gid=0
Thanks, cookingood
|
|
|
|
RocketsGM | Date: Sunday, 2013-09-01, 1:58 PM | Message # 2 |
 Rockets GM
Group: NBA GM
| HOUSTON ROCKETS (Lineup/Roster management):
NAME POS ROLE MINS --------------------------------------------------------- Jeremy Lin - PG - STARTER - 29 James Harden - SG - STAR - 36 Chandler Parsons - SF - STARTER - 35 Omer Asik - C/PF - STARTER - 29 Dwight Howard - C - STAR - 36 ------------------- Patrick Beverley - PG - 6th MAN - 19 Francisco Garcia - SG/SF - ROLE - 12 Ronny Brewer - SF/SG - ROLE - 13 Terrence Jones - PF - PROSPECT - 19 Donatas Motiejunas - PF - PROSPECT - 12 Greg Smith - PF/C - ROLE - 0 Marcus Camby - C - ROLE - 0 Aaron Brooks - PG - BENCH - IR Omri Casspi - SF/PF - BENCH - IR Reggie Williams - SG - BENCH - IR -------------------- Isaiah Canaan - PG - PROSPECT - FA Robert Covington - SF - PROSPECT - FA BJ Young - SG - BENCH - FA Marko Todorovic - PF - BENCH - FA Jordan Henriquez - C - BENCH - FA
Message edited by RocketsGM - Monday, 2013-09-02, 8:27 AM |
|
|
|
ThunderGM | Date: Monday, 2013-09-02, 0:49 AM | Message # 3 |
 Thunder GM
| OKC Thunder
PG Westbrook/Jackson/Fisher SG Sefolosha/Lamb/Abrines/Liggins SF Durant/Gomes/Jones PF Ibaka/Collison/Jerrett/Roberson C Perkins/Adams/Thabeet/Orton
STARTERS
PG Westbrook (36) STAR SG Sefolosha (28) STARTER SF Durant (37) STAR PF Ibaka (32) STARTER C Perkins (25) STARTER BENCH
PF Collison (24) ROLE PLAYER PG Jackson (22) SIXTH MAN C Adams (15) PROSPECT SF Gomes (11) ROLE PLAYER SG Lamb (10) PROSPECT PG Fisher BENCH WARMER C Thabeet BENCH WARMER
RESERVES
SG Abrines BENCH WARMER SG Liggins BENCH WARMER SF Jones BENCH WARMER PF Jerrett BENCH WARMER PF Roberson BENCH WARMER C Orton BENCH WARMER -------------------------------------
Also, change Andre Roberson's position to PF/SF.
Message edited by ThunderGM - Monday, 2013-09-02, 0:53 AM |
|
|
|
MarvellousOne | Date: Monday, 2013-09-02, 8:38 AM | Message # 4 |
Wizards GM
| Washington Wizards Lineup
Starter PG - John Wall - 35 min. - Starter SG - Bradley Beal - 32 min. - Starter SF - Otto Porter Jr - 31 min. - Starter PF - Nene - 32 min. - Starter C - Emeka Okafor 31 min. - Starter
Bench SF - Trevor Ariza - 19 min. - Sixth Man SG - Martel Webster - 14 min. - Role Player PG - Erick Maynor - 12 min. - Role Player PF - Al Harrington - 10 - Role Player PF - Kevin Seraphin - 8 - Role Player SF - Chris Singleton - 8 - Role Player SG - Glenn Rice Jr. - 8 - Prospect
Reserves PF - Trevor Booker - Bench Warmer SF - Jan Vesely - Prospect SG - Garrett Temple - Bench Warmer
Subject to change as season progresses
Message edited by MarvellousOne - Monday, 2013-09-02, 8:57 AM |
|
|
|
ThatKidNamedTae | Date: Tuesday, 2013-09-03, 1:59 AM | Message # 5 |
 Knicks GM
| New York Knicks Starters PG-Raymond Felton- 32 mins-Starter SG-Iman Shumpert- 34 mins-Starter SF-Metta World Peace- 28 mins-Starter PF-Carmelo Anthony- 35 mins-Star C-Tyson Chandler- 30 mins-Starter
Bench
6th-J.R Smith- 25 mins-6th man 7th-Amare Stoudemire- 18 mins- Role Player 8th-Beno Udrih- 15 mins-Role Player 9th-Kenyon Martin-8 mins-Role Player 10th-Tim Hardaway JR-8 mins-Prospect 11th-CJ Leslie-5 mins-Prospect 12th-Andrea Bargnani-2 mins-Bench Warmer
Reserves
Pablo Prigioni Jeremy Tyler
Message edited by ThatKidNamedTae - Tuesday, 2013-09-03, 2:03 AM |
|
|
|
Nuka | Date: Tuesday, 2013-09-03, 5:17 AM | Message # 6 |
Raptors GM
Group: Administrators
| Starters PG - Lowry 32 min SG - DeRozan - 34 min SF - Gay - 34 min PF - Hansbrough - 29 min C - Valanciunas - 30 min
Bench 6th - Ross 7th - Johnson 8th - Fields 9th - Novak 10th - Augustin 11th - Acy 12th - Gray
Reserves Daye Buycks
|
|
|
|
RocketsGM | Date: Wednesday, 2013-09-04, 6:56 AM | Message # 7 |
 Rockets GM
| HOUSTON ROCKETS (Lineup/Roster management):
NAME POS ROLE MINS --------------------------------------------------------- Jeremy Lin - PG - STARTER - 29 James Harden - SG - STAR - 36 Chandler Parsons - SF - STARTER - 35 Omer Asik - C/PF - STARTER - 29 Dwight Howard - C - STAR - 36 ------------------- Patrick Beverley - PG - 6th MAN - 19 Francisco Garcia - SG/SF - ROLE - 12 Ronny Brewer - SF/SG - ROLE - 13 Terrence Jones - PF - PROSPECT - 19 Donatas Motiejunas - PF - PROSPECT - 12 Greg Smith - PF/C - ROLE - 0 Marcus Camby - C - ROLE - 0 Omri Casspi - SF/PF - BENCH - IR Isaiah Canaan - PG - PROSPECT - IR Robert Covington - SF - PROSPECT - IR -------------------- Aaron Brooks - PG - BENCH - FA bound/undecided ? Reggie Williams - SG - BENCH - FA bound/undecided ? Jordan Henriquez - C - BENCH - FA bound/undecided ? BJ Young - SG - BENCH - definitively FA Marko Todorovic - PF - BENCH - definitively FA
Updated as of sept 4th.
|
|
|
|
DavidTheGreat20 | Date: Wednesday, 2013-09-04, 11:54 AM | Message # 8 |
 Pistons GM
| Detroit Pistons
Starters: ------------- B. Jennings (34 minutes, Star)
R. Stuckey (24 minutes, Starter)
J. Smith (37 minutes, Star)
G. Monroe (35 minutes, Star)
A. Drummond (33 minutes, Starter)
Bench: -----------
C. Billups (18 minutes, 6th Man)
K. Caldwell-Pope (16 minutes, Prospect)
K. Singler (12 minutes, Role Player)
L. Datome (9 minutes, Role Player)
T. Mitchell (8 minutes, Prospect)
P. Siva (7 minutes, Prospect)
C. Villanueva (7 minutes, Bench Warmer)
Reserves: ---------------
W. Bynum
J. Harrellson
J. Jerebko
DEEEETTRRROOIITT BASKETBALL
|
|
|
|
Melbournelad | Date: Wednesday, 2013-09-04, 4:55 PM | Message # 9 |
Lakers GM
| Pg- Nash 28 minutes (Sixth man) Sg- Young 22 minutes (Sixth man) Sf- Kobe 38 minutes (Star) Pf- Gasol 35 minutes (Starter) C- Hill 32 minutes (Starter)
Bench: Farmer 16 minutes (Role player) Blake 14 minutes (Role player) Meeks 16 minutes (Role player) Johnson 10 minutes (Role player) Kaman 29 minutes (Sixth man)
|
|
|
|
BEAST10 | Date: Thursday, 2013-09-05, 5:19 PM | Message # 10 |
 Magic GM
Group: Administrators
| ORLANDO MAGIC 
|
|
|